Φροντίδα Υγείας

Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014

Πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης;


"Δροσίστε" τις εξάψεις

Κρατήστε ημερολόγιο σχετικά με τους παράγοντες που προκαλούν τις εξάψεις σας. Καφεΐνη, αλκοόλ, ένα ζεστό δωμάτιο, το στρες. Όλες είναι συνήθεις αιτίες. Όταν αρχίσει μια έξαψη πάρτε αργές, βαθιές αναπνοές από τη μύτη και εκπνεύστε. Για δύσκολα περιστατικά μιλήστε στον γιατρό σας.

Ανακουφιστείτε από τη νυχτερινή εφίδρωση

Τη νύχτα, εξάψεις μπορούν να συνεχιστούν για 3 λεπτά ή περισσότερο αφήνοντάς σας στον ιδρώτα και με δυσκολία να κοιμηθείτε. Ωστόσο υπάρχουν τρόποι να παραμείνετε δροσερή.
Φορέστε ελαφρές πιτζάμες. Βάλτε μια σακούλα με παγωμένο αρακά κάτω από το μαξιλάρι. Τη νύχτα γυρίστε το μαξιλάρι και βάλτε το πρόσωπο στη δροσερή του μεριά. Επιλέξτε ελαφριές κουβέρτες αντί για βαριές. Χρησιμοποιήστε ανεμιστήρα.

Αυξήστε τις πιθανότητες ύπνου

Η γιόγκα, το ται τσι και ο διαλογισμός έχει φανεί πως βοηθούν στον ύπνο. Οποιαδήποτε άσκηση μπορεί να κάνει τη διαφορά. Απλώς σταματήστε 3 ώρες πριν τον ύπνο.
Μην πιείτε αλκοόλ, καθώς αργότερα θα σας ξυπνήσει.
Πιείτε ζεστό γάλα, καθώς περιέχει ουσία που μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε.
Αν είστε ακόμα ξύπνια σηκωθείτε από το κρεβάτι και διαβάστε μέχρι να νυστάξετε. Αν το πρόβλημα επιμένει μιλήστε στον γιατρό σας για βραχυπρόθεσμο βοήθημα ύπνου.

Βοηθήστε το σώμα σας

Οι ορμονικές αλλαγές αφήνουν τον κόλπο λεπτότερο και στεγνότερο, γεγονός που μπορεί να καταστήσει το σεξ επώδυνο. Υπάρχουν πολλά προϊόντα που μπορούν να βοηθήσουν. Δοκιμάστε κολπικά λιπαντικά με βάση το νερό ή ενυδατικά κόλπου. Μπορείτε να ρωτήσετε τον γιατρό σας σχετικά με κολπικές κρέμες ή δακτυλίους ή χάπια για την ξηρότητα του κόλπου και το επώδυνο σεξ.
Όσο περισσότερο σεξ μπορείτε να κάνετε τόσο καλύτερα είναι για τη ροή αίματος που βοηθά στην υγεία του κόλπου.

Ξαναβρείτε τη χαμένη επιθυμία

Βρείτε περισσότερο χρόνο για σεξ. Δοκιμάστε μασάζ και νέες για εσάς εμπειρίες, ώστε να ξαναβρείτε τη χαμένη επιθυμία. Άλλες αιτίες εκτός από ορμονικές αλλαγές μπορούν να εμφανιστούν ταυτόχρονα. Ρωτήστε τον γιατρό για τον φτωχό ύπνο, για προβλήματα κύστης ή αισθήματα κατάθλιψης ή άγχους.

Ανεβασμένη και πεσμένη διάθεση

Είναι σαν το προεμμηνορυσιακό σύνδρομο αλλά ενισχυμένο. Κλάμα, ευτυχία και γκρίνια. Αυτά συμβαίνουν συχνά σε γυναίκες που βρίσκονται κοντά στην εμμηνόπαυση.

Αν είχατε προεμμηνορυσιακό σύνδρομο, οι ορμονικές αλλαγές που συμβαίνουν στη συγκεκριμένη περίοδο μπορεί ενδεχομένως να προκαλέσουν ακόμα μεγαλύτερες διακυμάνσεις στη διάθεση.

Η γιόγκα και το ται τσι μπορούν να βοηθήσουν, όπως και το να κάνετε πράγματα με άλλους που ευχαριστιέστε. Χαμηλή δόση αντισυλληπτικού χαπιού, αντικαταθλιπτικά, ακόμα και εναλλακτικές θεραπείες συνιστώνται ορισμένες φορές για τις εναλλαγές της διάθεσης.

Παρακάμψτε τους πονοκεφάλους

Οι ημικρανίες μπορούν να επιδεινωθούν στην ή προς την εμμηνόπαυση ή να εμφανιστούν για πρώτη φορά. Κρατήστε ημερολόγιο για να διαπιστώσετε τι τις προκαλεί και αν εμφανίζονται μαζί με εξάψεις για να λάβετε μέτρα ώστε να τις μειώσετε.
Η κατανάλωση μικρών γευμάτων την ημέρα μπορεί να βοηθήσει αν η πείνα προκαλεί πονοκέφαλο. Η έλλειψη ύπνου είναι ακόμα μια αιτία, επομένως κοιμηθείτε αν περνάτε δύσκολες νύχτες.

Οι αγωγές ποικίλλουν και μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη της συχνότητας ή της έντασης των ημικρανιών. Μιλήστε με τον γιατρό σας.

Όταν τα μαλλιά πέφτουν

Τα μαλλιά μπορεί να λεπτύνουν ή να πέφτουν ταχύτερα. Ταυτόχρονα μπορεί ενδεχομένως να εμφανιστούν σε μέρη που δεν θέλετε- στο σαγόνι και στα μάγουλα.
Για να γλιτώσετε όσα απομένουν επιλέξτε βαφές που δεν έχουν σκληρά χημικά.
Αποφύγετε τον ήλιο. Αν έχετε ανεπιθύμητη τριχοφυΐα συζητήστε με ειδικό σχετικά με τον τρόπο απαλλαγής.

Σπυράκια τώρα;

Αναμένετε ότι θα έχετε ακμή στην εφηβεία αλλά όχι στα 50; Έκπληξη. Είναι σύνηθες γύρω από την εμμηνόπαυση. Σιγουρευτείτε ότι το ενυδατικό, το καθαριστικό, το αντηλιακό και άλλα προϊόντα προσώπου είναι ελαφριά. Ακόμα και οι δύσκολες περιπτώσεις μπορούν να ‘’καθαρίσουν’’ με τον καιρό και τη βοήθεια του γιατρού.

Πνευματική "ομίχλη"

Χρησιμοποιήστε το, αλλιώς θα το χάσετε. Η φράση μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την ομιχλώδη σκέψη και να σας βοηθήσει να παραμείνετε εστιασμένη κατά την εμμηνόπαυση. Προκαλέστε τον εγκέφαλο με νέους τρόπους.
Μάθετε κάτι καινούργιο, όπως ένα χόμπι ή μια γλώσσα. Η μείωση του επιπέδου του στρες μπορεί επίσης να βοηθήσει. Γυναίκες με περισσότερες εξάψεις έχουν περισσότερα παράπονα όσον αφορά τη μνήμη.


Πηγή : www.iatronet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου